VRIJHEID EN VREUGDE EN CHAOS.



'Act natural'





Vijf dagen Renesse dus. Samen met Veerle, Julia en Vera vertrok ik dinsdagochtend richting het prachtige Zeeland om onze eigen kleine mini-vakantie te vieren. We zijn allemaal ervaren kampeerders en gingen dan ook al fabuleus van start door de binnentent te vergeten. Jawel, de binnentent. Gelukkig hadden we wel een ventilator, gitaar en wijnglazen in de vorm van flamingo's bij ons, oh ja, en een groot zeil wat onze redding was bij het gebrek aan binnentent. Zonder binnentent hadden we opeens ontzettend veel ruimte in de tent. Die ruimte vulden we op met kerstlichtjes en onze eigen troep. Overal lagen schoenen en kleding en opladers en bestek en lampen en sokken en ondergoed en alles was niet op de grond hoort. We sliepen op een mini-camping waarbij we letterlijk de weg over moesten steken om op het strand te komen en slechts een fietstochtje van 10 minuten hoefden te maken om in Renesse city te komen. Ons tentenkamp was dus een rotzooi maar veel te gezellig. Deze vakantie in het algemeen was veel te gezellig. We hebben veel op het strand gelegen en nog veel meer gezwommen, gedanst in de regen en gedanst op een schuimparty. We hebben stomme liedjes verzonnen en diepe gesprekken gehad. We hebben gezonde maaltijden gekookt en wafels gegeten in bed. We hebben een echte verjaardag gevierd en een verjaardag gefaket. We hebben gedanst met onbekenden en met mensen die we perongeluk toevallig wel kenden. We hebben onze spullen geĆ«vacueerd toen het begon te stormen. We hebben ons opgemaakt bij het slechte licht van een campinglamp. We hebben gedanst tot diep in de nacht. We hebben ontbeten met knakworst en donuts. We hebben mensen ontmoet, vakantie verhalen gedeeld. We zijn diep in de nacht de zee in gesprongen. Ik werd omgetoverd tot zand zeemeermin. We zijn op zoek gegaan naar de liefde van m'n leven maar ik vermaakte me veel te goed met m'n vriendinnetjes om die poging serieus te nemen. Er was zoveel chaos en troep en vreugde en plezier. Er zijn zoveel inside jokes en quotes, er zijn zoveel foto's die allemaal nog op Instagram moeten. Het was een magisch mooie week die van mij nog veel langer had mogen duren, nooit had hoeven eindigen. Er was zo weinig stres, zo weinig discussie, zo weinig verplichting. Het was ultieme vrijheid. Zoveel vrijheid dat ik er niet echt een waardige fotoserie van heb kunnen maken. Zoveel gebeurd dat ik het niet eens allemaal wil opschrijven. Ik hoop dat jullie op deze manier de vibes een beetje oppikken, neem maar van mij aan: Het was magisch mooi. 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts