EEN KLEIN BEETJE VERLIEFD


Be with me or not maar ik vind alle 2014 recap artikelen heerlijk om te lezen, ik vind het heel bijzonder om te zien hoeveel er kan veranderen in een jaar en helemaal bij succesvolle bloggers die echt veel en opvallende dingen meemaken. Dat ik niet zo'n glamourous leven leid betekend natuurlijk niet dat ik niks mee heb gemaakt dit jaar, het is alleen iets dieper graven. Door al die artikelen begon ik een beetje na te denken wat ik allemaal mee heb gemaakt, gedaan en geleerd heb dit jaar. Één van de eerste dingen die in me opkwam was vriendschap, als ik iets heb geleerd/ ervaren dit jaar is het wel dat vriendschap ontzettend belangrijk is. 

Niet omdat ik een moeilijk jaar achter de rug heb waarbij ik mijn vrienden echt nodig had om op terug te vallen, juist niet. Ik kan gelukkig zeggen dat ik een ontzettend leuk jaar achter de rug heb waarin ik goed in m'n vel zat en heel veel heb gelachen. En meer dan ooit merkte ik dat, dat goed voelen, kwam door vrienden. Niks maakt mij gelukkiger dan met iemand zijn of een gesprek voeren met iemand en denken: You're my kind of person. Dit jaar ontstond er uit het niets een ontzettend leuke en gezellige vriendengroep op school met mensen die ik eigenlijk al 4 jaar ken maar waarvan ik een deel nooit sprak. In die eerste weken waarin we elkaar heel veel spraken en leuke dingen deden kon ik m'n geluk niet op, zoveel leuke mensen. Er werd zoveel gelachen en goede gesprekken gevoerd. In die weken had ik het gevoel dat ik een klein beetje verliefd was op iedereen (zoals Hester dat zo mooi omschreef), dat ik op een roze wolk zat, een gevoel van puur geluk. En dan niet alleen die groep vrienden op school maar ook vriendinnen buiten school waaronder mijn beste vriendin die wonder boven wonder nooit gaat vervelen. We kunnen elkaar 7 dagen per week zien maar ze blijft me vermaken, en ik haar. Ook zoiets waar ik zo gruwelijk dankbaar voor kan zijn. Dan heb ik ook nog een liefdevol gezin met knettergekke maar ozo leuke ouders en een broer en zus die, ook al zie ik ze en stuk minder, de leukste mensen op aarde zijn.  

En als ik dan op zo'n roze wolk zit wil ik het liefst aan iedereen vertellen hoe gelukkig ik ben en hoe goed ik me voel. Ik wil al mijn vrienden 1000 keer vertellen hoe erg ik ze waardeer en ik wil iedereen plat knuffelen maar omdat mensen dat als vervelend gaan ervaren, hoe goed ik het ook bedoel, hou ik me een beetje in. Daarom hier nog een keer, als afsluiting van 2014 mijn betuiging van vreugde en geluk. Ik ben ontzettend dankbaar voor alle mensen om me heen en hoop dat ik dit gevoel in 2015 nog even aan mag houden.  

Ik ben een klein beetje verliefd, op jullie allemaal. 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts